2012年5月22日 星期二

The Secret to You...秘密~多愛自己一點~




這是一部《The Secret 》(秘密) 在官方網站提供的影片
http://www.thesecret.tv/secret-treasures.htm


是一部~撼動人心~的影片


=================


影片的中英文對照

A gift from the secret dedicated to someone very special
來自「秘密」一個禮物,給某個特別的人。


The Secret to you 
你的秘密


Today is the beginning of my new life.
今天是我新生命的開始。


I am starting over today.
我今天要出發…


All good things are coming to me today。
今天所有的好事都會發生在我身上。


I am grateful to be alive.
我很感謝我能活在世上。


I see beauty all around me 
我看到在我四周都是美的事物


I live with passion and purpose
我帶著熱情和目標而存在


I take time to laugh and play every day.
我每天花時間歡笑和玩樂


I am awake, energized and alive.
我是清醒的、有活力的,而且是存在的!


I focus on all the good things in life.
我只看生命中美好的事情。


and give thanks for them 
而且表達我對這些的感謝。


I am at peace and one with everything.
我是平安而且和萬事為一體的。


I feel the love, joy and abundance。
我感覺到愛、喜樂和富足。


I am free to be myself.
我能自在的成為自己。


I am magnificence in human form.
在這形體裡我是神聖的。


I am the perfection of life.
我是生命的完美呈現。


I am grateful to be....
我很感謝能成為


ME!
我自己!


Today is the best day of my life
今天就是生命中最美好的一天


註:其它不同的翻譯


沒有留言: